Katsastuskontti on luotu monipaikkakuntaisesti ja asiakaslähtöisesti, jotta katsastaminen palvelupisteissä olisi kaikille mahdollisimman vaivaton ja leppoisa kokemus.
Konsepti tuo katsastamisen palvelut kätevästi käyttöön kauppakeskusten yhteydessä, jolloin asiakas voi katsastuksen aikana keskittyä kaupassa käymiseen ja shoppailuun odottelun sijaan.
Hyödyt sosiaalisesta mediasta:
- ajan säästämiseksi ja tulosten rakentamiseksi Katsastuskontti tarvitsee sosiaaliseen mediaan kumppanin toteuttamaan sisällöntuotannon
- siirtyminen vanhoista markkinointikanavista niihin kanaviin joita oikeasti tarvitaan, sekä vahva lisä (esim. Google Ads) jo olemassa oleville kanaville
- jatkuva ja laadukas sisällöntuotanto kaikissa kanavissa varmistaa pitkäjänteisen ja kohdennetun näkymisen oikeissa kohderyhmissä ja oikeilla alueilla katsastuspisteiden läheisyydessä
- sisältöstrategian rakentaminen asiakkaan brändin tukemiseksi sekä arvon luomiseksi äärimmäisen hintakilpailluilla ja vakiintuneilla katsastamisen markkinoilla
- franchise-yrittäjämainonta ja kohdennettu mainonta oikeanlaisille ammattiosaajille rekrytoinnin tueksi