Sosiaalinen media B2B-toimijoille
Ammattiostajakin viettää aikaa sosiaalisessa mediassa, mutta missä siellä?
B2B toimija tarvitsee sosiaalista mediaa
Sosiaalinen media on B2B-toimijalle oiva työkalu parantaa viestintää, rakentaa työnantajakuvaa ja puhutella oikeita kohderyhmiä. Tehokkaiden kohdentamisen työkalujen sekä sisältöpitoisten syötteidensä ansiosta some avaa usein jopa aivan uusia mahdollisuuksia liiketoiminnan myynnin ja markkinoinnin tueksi. Pääset todella vaikuttamaan siihen kuka sisältösi näkee ja miten se otetaan vastaan. Anna meidän auttaa ja varaa aika kartoituspalaveriin.
Tulos on moniulotteinen käsite B2B sisältö- ja sosiaalisen median markkinoinnissa
Yhdelle yritykselle syy voi olla työpaikkailmoituksen kautta saadut työnhakijat, toiselle todennetusti potentiaalisten asiakkaiden keskuudessa saavutetut näyttökerrat ja kolmannelle postiin kilahtaneet tarjouspyynnöt. Usein syitä investoida sosiaaliseen mediaan on monta eikä vain yksi riitä perusteluksi laadukkaan sisällön rakentamiseen. Sosiaalinen media on monipuolisin tarjolla oleva markkinoinnin ratkaisu, joten tartutaan tuumasta toimeen ja kartoitetaan teidänkin kohdallanne miten somesta voi olla B2B-toimijalle hyötyä!