Skip to content

Case: Maatio auttoi Cycle Center Finlandia kasvattamaan verkkokaupan myyntiä

Pyöräilevä ihminen

Industry

Retail

Haaste

Cycle Center Finland kohtasi haasteita verkkokaupan näkyvyyden ja myynnin kasvattamisessa kilpailullisilla markkinoilla. He tarvitsivat tehokasta hakukoneoptimointia parantaakseen orgaanista näkyvyyttään ja myyntiään.

Tulokset

Maatio auttoi Cycle Center Finlandia parantamaan hakukonesijoituksiaan merkittävästi. Keskeiset avainsanat, kuten 'polkupyörä', nousivat keskimäärin 33,2 sijaa korkeammalle Googlen hakutuloksissa. Viimeisen 28 päivän aikana useat avainsanat pitivät 1. sijaa hakutuloksissa. Tämä johti myynnin kasvuun ja huomattavaan ROI:hin.

Avaintuotteet

Polkupyörät, Oheistuotteet

217%
Myynnin kasvu (tammi 24 vs tammi 25)
48%
Myynnin kasvu (Q4 2023 - Q4 2024)
+1090%
ROI (tammi 24 vs tammi 25)
+33,2 sijaa
Hakukonesijoitusten parantuminen

Maatio auttoi meitä saavuttamaan ennennäkemättömiä tuloksia verkkokaupassamme. Hakukonesijoituksemme parantuivat huomattavasti, mikä näkyi suoraan myynnin kasvussa.

Tomi Kanto

Toimitusjohtaja, Cycle Center Finland

Male athlete on a bicycle

Asiakkaamme

Cycle Center Finland on johtava polkupyörien ja pyöräilytarvikkeiden jälleenmyyjä Suomessa, joka tarjoaa laajan valikoiman huippumerkkejä ja asiantuntevaa palvelua.

Haaste

Cycle Center Finland kohtasi kilpailullisilla markkinoilla haasteita verkkokauppansa näkyvyyden ja myynnin kasvattamisessa. Heidän oli vaikea erottua alan muiden toimijoiden joukosta ja tarvitsivat tehokasta hakukoneoptimointia parantaakseen orgaanista näkyvyyttään ja myyntiään.

Ratkaisu

Cycle Center Finland päätti ottaa käyttöön Maation hakukoneoptimointipalvelut parantaakseen verkkokauppansa näkyvyyttä. He valitsivat Maation, koska yrityksen asiantuntemus ja aikaisemmat tulokset vakuuttivat heidät. Maatio aloitti työnsä analysoimalla Cycle Center Finlandin nykyiset hakukonesijoitukset ja tunnistamalla keskeiset avainsanat, kuten 'polkupyörä', joilla oli potentiaalia parantaa näkyvyyttä. 'Maatio auttoi meitä saavuttamaan ennennäkemättömiä tuloksia verkkokaupassamme. Hakukonesijoituksemme parantuivat huomattavasti, mikä näkyi suoraan myynnin kasvussa.', kertoo Tomi Kanto, Cycle Center Finlandin toimitusjohtaja.

Tulokset

Maation hakukoneoptimointipalveluiden avulla Cycle Center Finland saavutti merkittäviä tuloksia. Keskeiset avainsanat nousivat keskimäärin 33,2 sijaa korkeammalle Googlen hakutuloksissa ja useat avainsanat pitivät 1. sijaa viimeisen 28 päivän aikana. Tämä johti myynnin kasvuun: Tammikuu 2024 - Tammikuu 2025 aikana myynti kasvoi 217%, ja Q4 2023 - Q4 2024 aikana myynti kasvoi 48%. Lisäksi ROI kasvoi huomattavasti, ollen +1090%. Maation avulla Cycle Center Finland onnistui kasvattamaan myyntiään ja parantamaan verkkokauppansa näkyvyyttä merkittävästi.

Viedäänkö teidänkin mainonta uudelle tasolle?